Grattis bokningen är igång! Med 150 platser till näringslivet är nu bokningen öppen för alla. Vi hade under förra årets mässa fullbokat redan innan jul så tänk inte för länge. Du kan välja mellan enkel eller dubbel monterplats. För de flesta räcker en enkel monterplats men för företaget som vill maximera sin synlighet erbjuder vi dubbel plats. Ett fåtal platser har ström, ange vid bokning.

Alla montrar har vita väggar och svart golv.



Alla montrar ska vara färdigställda minst 15 minuter innan mässan öppnar. För den bästa besöksupplevelsen ÄR DET ABSOLUT INTE tillåtet att börja plocka ner er monter innan mässan är slut, se villkor i er bokningsbekräftelse.



Genomförd bokning innebär att du godkänner våra villkor och samtycker till att namn, personuppgifter och kontaktuppgifter registreras i vårt kundregister. Genom anmälan godtar du också att ditt företagsnamn offentliggörs i vår marknadsföring.

Bilder som tas under våra arrangemang kan komma att användas på hemsidor, i annonser och trycksaker för Svedala företagsmässa. Vi gör allt vi kan för att tillhandahålla så korrekt information som möjligt. Vi reserverar oss dock för eventuella fel i informationsflödet.

Du som av personliga skäl inte vill att ditt namn ska synas kontaktar oss på alexander.larnerhem@candatia.se

Betalning ska ske innan eventets start.Denna anmälan är bindande och undertecknad förbinder sig att följa angivna bestämmelser.Vid betalning efter förfallodagen tillkommer dröjsmålsränta med 5% per mån. Moms tillkommer på alla priser.Vi tillåter inte att utställare använder mässan på ett sätt som strider mot mänskliga fri- och rättigheter.


Parkering / Inflyttning

Vi kommer att ordna flertalet parkeringsmöjligheter som kommer att hanteras av personal ute längs vägarna. Vänligen ta hänsyn till all personal med reflexväst då deras krav är vår lag. Se kartan ovan för mer information.

All parkering är kostnadsfri!


MER INFORMATION KOMMER LÖPANDE VIA MEJL


Ström finns om det verkligen behövs, men i första hand främjar vi alla montrar till att inte använda ström. Detta då vi är så otroligt många utställare och mängden workshops gör det svårt för oss att hantera ström till alla.

  • Tips, använd rollups, reklamblad, flyers, visitkort, flaggor, affischer för att visa ert bolag på bästa möjliga sätt.

Utställare parkerar alltid längst bort från entrén då vi så klart vill kunna främja för våra besökare till besöksparkeringen som är precis utanför dörren. Tänk på att parkera på markerad p-plats och inte på valfri yta då du kan riskera bortforsling om räddningstjänsten anser att något står fel.

  • Tips, fråga våra parkerings värdar som finns ute på området

 Under mässbygget på torsdagen för alla utställare är det självklart att köra fram till markerad yta för att lasta av och förenkla ert monterbygge men tänk på att köra och parkera bilen så fort ni lastat av era produkter utanför. Om det skulle regna kommer vi ordna med tält som finns intill parkeringen för detta syfte. Efter avlastning, parkera bilen och ta sedan in era produkter för monterbygge.

  • Tips, ta gärna med säckakärra eller andra hjälpmedel

Tänk på att förboka gärna mat hos någon av våra matleverantörer som kommer presenteras inom kort. Vi kommer att i år kunna presentera alla alternativ samtidigt. Det kommer finns alternativ för alla smaker. Även laktosfritt och glutenfritt kommer att kunna erbjudas.

  • Tips, tänk på att alla kan inte äta samtidigt, förboka din mat

 Precis som tidigare mässor använder vi oss av "åkband" till alla er som ska jobba på mässan. Detta av flera anledningar. Vi finns alltid på plats direkt innan för dörrarna med åkband i händerna till alla er som utställare. Den viktigaste aspekten i detta är att ni alltid ska ha möjlighet att få komma in till er monter även om det är fullt.

  • Tips, har du kollegor som kommer senare, ta åkband till dom direkt

Allt som ni tar med er till mässan måste ni också ta med härifrån! Vi har ingen hantering av skräp. Det finns absolut ingen möjlighet att slänga eller lämna något kvar på mässan. Om detta sker kommer vi att debitera i efterhand med 500kr.

  • Tips, Ta gärna med en egen sopsäck, kartong eller liknande